vill ta körkort nu!

Blir lika sur varje gång jag ser en parkerad bil. Vill sätta mig och köra, vill kunna åka var jag vill, när jag vill.
Åka till jobbet, ta en sväng till Heron. Göra något, istället för att åka buss och tunnelbana..

Ska ha en billektion imorgon, vid 9 snåret. Tror det blir min sista på bilskolan, vill byta. Måste ta en intensivkurs. Köra varje dag, tills det sitter. Så på Ringens Bilskola att de har erbjudande. En veckas intensiv, ca 9500 kr. Två veckor ca 15000 kr.
Jag måste börja köra mer regelbundet, inte en lektion här och en lektion där. Det fungerar inte!
Köra köra köra

Måste bli av med min osäkerhet samt våga visa fram nosen när det gäller körningen. Samt lita lite mer på mig själv.
Nu hoppas jag bara att jag får ta ut resterande pengar, att de inte börjar tjafsa.

Men vill inte köra imorgon, känns bara onödigt. En dubbellektion. .. .

Får se hur det går. Går säker fintfint, men det är några fjärilar i magen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0