blää

så känner jag mig nu.

Ont i ryggen
Känner att jag inte får tillräckligt med hjälp
Trotsig unge
Svårt att sova på nätterna
Halsbränna
Irriterad på att sparkande i magen.
Känner mig som en urvriden disktrasa,  en sunken sådan..
Känner mig ensam...

Sonen ska till sin mormor imorgon och stanna där en natt eller två. Då hade det varit toppen att göra något roligt med mannen, men så lär det inte bli...........

JAG VILL BLI BORTSKÄMD...

Glömde jag nämna att jag är fet ? Om inte så gör jag det nu, och kom nu inte säg att det är för att jag är gravid. Det är BULLSHIT. Fet innan graviditen och fet som gravid..


Hört talas om graviditetshormoner? Precis det jag har i min kropp nu... (om du inte har känt vibbarna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0