Gröna lund

Igår var jag, sonen å en kompis å hennes dotter på gröna lund. DYYYYRT.. Men ack så roligt. Sonen var glad å nöjd, men synd att barnen inte gillade samma typer av karuseller, då hade de varit ännu tröttare :)

Jag fick sketa ont i nedre delen av ryggen/svanskotan, foglossning tänker jag på. Men har aldrig haft det förut. Passligt att jag ska till BM idag, kanske hon kan säga vad det kan tänka sig vara .
Bad om att få massage igår av mannen, men den uteblev, och jag tjatar inte. Vill han inte så vill han inte. Men då får han ta mitt sura humör. För vitt jag vet, så bär är barnet i magen lika mycket mitt som hans.

Magen blir bara större å större, svårare varje vecka.. Vi har en ikeasäng, stomme Malmen, och den är LÅÅG.. Får nästa ta sats för att komma ut... pain in the ass...

Nej, nu ska jag inte spy galla, för det är mycket mycket mer jag kan klaga över. massor, men det håller jag till mig själv .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0