Idag gäller det!!

Idag ska vi hämta vår nya bi!! lite nervöst... Nu undrar jag bara hur jag kommer fr bilhandlaren till motorvägen... urk.. Men det kommer väl gå fint-fint... Men det är väl fan vanligt att man är lite osäker på sin körningsförmåga, eller? Tog ju körkortet slutet av mars detta år.... Men nu gäller det, ut å köra som bara den, bruuuuummm

Köpte mandelolja till magen igår, allt för att undvika bristningar, men de har redan börjat hälsa på, tyvärr....
Varje morgon man vaknar fattar man inte att man är gravid förren den lill* börjar sparka/boxas.... Varje dag är en underbar dag

Men de senaste tiden har jag inte vid en gång utan två gånger vaknat upp med tårarna sprutande ner för kinderna. Mina drömmar är så verkliga, imorse vaknade jag upp. Kunde verkligen inte somna om, ångesten jag hade var inget att leka med. I drömmen fick jag säga hej då till sonen för väldigt lång tid, jag å sambon hade slagit ihjäl någon och polisen var på väg. Det rörde sig bara om minuter innan de polisen skulle komma. och jag ville bara krama sonen en sista gång, och det länge. Som tur var dök min mamma upp och tog hand om honom. Vilken ångest... Aldrig igen....
Det måste vara hormonerna som gör detta, två tillfällen jag vaknar av att jag pratar i sömnen och tårarna sprutar, hormoner säger jag!!!

Drömde även under natten att min kusin Å, parkerade vår bil nära en backe, bilen rullar ner i sjön som ligger vid backens slut. I bilen fanns två av mina familjemedlemmar, vilka vet jag inte. Men alla kommer upp oskada...


Nej nu ska jag läslusa hitta.se och eniro.se för att se hur jag tar mig hemåt med vår bil... Kan tillägga att vi åker i rusningstrafiken... roligt värre, nooot... Måste bli av med min osäkerhet, detta är ju för fan löjligt...

Kommentarer
Postat av: yngste lilla syrran

har ni köpt en bil?

vill också känna lill* sparka!! <3

2009-07-13 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0