Positivt tänkande

Skrämde ihjäl mannen igår, pratade om när vi ska börja tänka på barn nr 3. Han blev bara tyst, han sa kanske 3-4, jag tolkade detta som att vi ska försöka  3-4 månader efter  vår bebbe är född. Men han menade 3-4 år. Pyttsan, jag blir inte yngre, kan absolut tänka mig vänta 1-1,5 år. Men efter den tidsperioden kommer jag knipsa av mina rör..  Han sa att vi får se med fler barn, han vill se att det inte gör för ont för mig. Åhh va snällt, men förlossning gör ont. Så är det.. Har börjat fundera på kejsarsnitt....

Imorse tänkte jag på alla positiva saker som har hänt mig/oss under 2009, som inte är över ännu. men ändå

1.Gravid
2.Körkort
3.Gift mig

I rätt tidsordning... mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0