Semester

Det händer inte många knop här borta! Vi har haft semester sedan i onsdags, inte gjort mycket. Bara varvat ner. Sonen har spenderat långa stunder i parken, så har jag hunnit vila upp lite :)
Men ibland blir det bara merjobb, vattenflaskor ska ut, cyklar ska bäras upp/ner till källaren. Han drar hem ungar för att de ska smaka på hans goda citronvatten....

Igår åkte vi till Östertälje och spenderade eftermiddagen/kvällen hos mannens bekanta. Jättetrevligt! Åt god mat! Först blev det lunch (typ 6 snåret), kyckling å ris. Efter en kort stund efter hade de tillagat grillat lamm, riktigt förbannat gott :)

Det är roligt att träffa mannens vänner, även om det ibland blir lite irriterande med all prat på deras modersmål. Jag fattar nada, men igår hände det inte så ofta! Tummen upp!!

Nej, nu ska jag till tvättis å tvätta mannens arbetskläder. Mannen har smitit iväg till en bekant, ganska skönt för mig. Gillar att vara ensam ibland, och han behöver komma hemifrån. För att andas lite från sonen... och mig kanske... Han har det inte lätt, mina hormoner hoppar upp å ner.. Kan vara en riktig bitch... Men ack va jag älskar han! <3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej var själv och åt middag hos min kusin i Östertälje(fornhöjden) igår. Vilket sammanträffande!

2009-07-07 @ 17:02:19
Postat av: Linda Englund

den kommentaren var från lilla mig

2009-07-07 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0