tvekar

Jobbet, har ju semester nu, gud va skönt :)
Men måste bestämma mig ang havandeskapspenningen, kommer  få beviljat 2 månader innan bf. Med andra ord from den 3 sept kan jag gå hemma o dra fötterna efter mig. Men vill jag det?
Måste ringa försäkringskassan imorgon, om det går att söka from 3 sept men att man kan, om man önskar, skjuta upp det med någon vecka. OM jag nu orkar... Vet inte hur kroppen mår då, nu mår jag bra. Snart i vecka 25. Undra hur länge man får köra bil, kommer köra tills någon drar mig från ratten, eller tills den dagen jag inte får plats.. huuaaaa...

Skickade iväg sonen för att handla 2 liter mjölk, men var e han å mjölken? Fastnat vid godiset.. Och jag som är sååå hungrig... Måste ha mjölk i maten... kom igen nu unge... visa vad du går för... rappa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0