bloggtorka :)

Har varit superslarvig med bloggen den senaste tiden.

men det har ju inte hänt något den senaste tiden...

Vi jobbar, sonen går på fritids.
Något som får mig att bli riktig sur är skatteverket, inte pga skattepengarna, dom är redan bortblåsta :)
Utan att vår vigsel inte är registrerad, vill byta efternamn nu... helst igår :)

Ibland känns det som man tar fight efter fight, allt något utöver det vanliga.
Förut var det körkortet, bröllopet och nu är det sonen skola.
Ska vi byta skola eller inte? För- o nackdelar. Sen måste vi tänka på ev lägenhetsbyte :)

Har nu börjat skriva en anmälan till skolinspektionen ang sonens fritids. Vilken dålig koll de har på barnen, skrämmande.

Snart börjar semestern, nästa vecka.
Sonen o jag är hemma ensamna under helgen. Mannen ska åka till en vän utanför stockholm. Så det blir bara jag å sonen, tacos kanske? finns ingenting på bio...

Imorgon ska jag i alla fall åka till stan efter jobbet för att träffa en bekant tjejkompis skönt. Komma hemifrån ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0