dubbla känslor

Idag vinkade vi av sonen, i ösregnet... I 40-45 minuter stod vi ute i regnet tills hela proceduren var klar. Med andra ord, 35 barn skulle fram en och en till kolloledarna för att lämna av mobil och pengar..

Känns lite dubbelt, saknar sonen så hjärtat håller på att brista, men samtidigt vet jag att han kommer ha det SKITKUL.. Men detta är första gången han är bort utan att jag får prata med honom när jag/han vill.

Men kan ju även säga det kommer vara jätteskönt att vara ensam med min man :)
Har bett honom överraska med mig med middag å bio någongång nästa vecka. mys..

Hur som helst, sonen är nu på kollo (trosa), och där spöregnar det med.. Tur för regnkläder å regnstövlar ;)

Ska se om maten är klar nu, håller på att laga domoda,.... mmh mums...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0