stress panik helt jävla underbart

Stressen som jag känner nu har jag aldrig känt förut. Somnar stressad, vaknar stressad. Ni som verkligen känner mig, har jag någonsin hängt upp gardiner kl 07.00?
Nope!!

Det är många saker på vår att göra lista

Köpa dricka, läsk
Köpa vin
Köpa ingredienser till potatissalladen
bordsdekorationer
Beställa tårta (beställt)
Hämta tårtställningen
Köpa en bok o pimpa den till en bröllopsbok..
Blommor
Örhängen
Vattenkaraffer

mm mm

Kan tillägga, vi gifer oss på LÖRDAG... sambon hämtar sin bror på Skavsta flygplats as i write.. Det ska bli super..

Själv ska jag få iväg sonen, fixa ordning hans säng (svågern ska sova där), sen ska jag in till stan å fixa min naglar o ögonbryn =)

Kommentarer
Postat av: =)

Å nu blir jag också nervös!!

Men allt kommer gå jättebra, tänk vad mycket positivt som händer i ditt liv just nu, härligt!

2009-06-05 @ 08:25:22
Postat av: malin

Ville bara önska er lycka till idag och hoppas att vädret håller i sej!!!

2009-06-06 @ 07:20:38
URL: http://metrobloggen.se/mendi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0