blääää

Hatar allt som har med bilar att göra just nu.... Ska bli jäkligt skönt med två körfria dagar... Behöver det verkligen, trött på att höra allt jag gör fel... Men gör jag bara hälften av hans alla perfekta saker kommer jag klara uppkörningen galant. Måste bara bli säkrare vad som gäller vid korsningar, vem får åka första. Att bara hålla koll på den saken å inte kolla i alla led..

En sak som har irriterat mig är att jag får själv ta mig till vägverket vid uppkörningen... Min körskolelärare är ledig under denna dag, och det är en annan elev som kör upp tiden för mig.. Jag hoppas hoppas att jag får köra runt kvarteret innan det är dags for the real thang.... Men hur ska jag ta mig till vägverket? Vill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0