helt jävla overkligt

Det har fortfarande inte sjunkit in att jag har körkort... Wow känslan får jag nog när kortet kommer på posten, längtar!

Men jag kan ärligt säga att denna intensivkurs var superjobbig tid. Läraren superhård! Men det gav belöning. Samt känns det ännu skönare att lyckas på första försöket, både med teorin å uppkörningen, efter det att bilskolan bokade om mina prov till privat! Mina resultat kan de inte använda i sin statistik! hihihi...

Hur som helst, sitter framför datorn helt proppmätt! Jag å sonen har ätit spagetti med bacon, så djävuskt gott! Passade på när sambon är bortrest! hihi.. stygga vi...

Sonen är hemma, han sov hos sin mormor över natten och kom hem för att sedan gå på kalas.
Köpte hem en varsin tårtbit till oss, för att fira mitt körkort. Sen ska vi göra iordning chokladpudding till Robinson. Och ja, vi kommer inte släcka ner alla lampor under Earth Hour. Men vi kommer dock släcka ner mer än vanligt, bara tvn å en liten golvlampa kommer vara aktuellt under timmen.


Nej, ska lägga mig på sängen å glo på tv. Men ska nog vispa ihop chokladpuddingen å vispgrädden innan så slipper vi (hmm, jag) tänka på det sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0