imorgon gäller det, till 50%

Imorgon gör jag teoriprovet. Håll tummarna för mig, kl 11.45 sker det!!
(Uppkörning sker på fredag kl 10.00, Farsta)

Körskolan bokade om mina bokade tider på vägverket. Så nu gör jag allt som privatist. Detta på grund av att jag fick 49 poäng i deras teoripärmar. Men som de sa, med dessa poäng klara du teorin men vi måste vara 110% säkra. För misslyckas jag sjunker deras statistiksiffror. Bara glad att det gick att boka om!

Gör faktiskt något dumt nu, skiter i allt som har med teorin att göra! Det som sitter sitter, annars får det vara. Då ska jag väl inte befinna mig på vägarna. Vill inte panikstudera, kommer dock köra en omgång imorgon bitt på str`s cd-rom, körkortstestet. För att tagga upp mig lite.

Nu ska jag sätta mig i soffan å smaska på ett knallrött äpple.... mums... *smaks-smaks*

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med uppkörningen teorin

2009-03-26 @ 11:57:22
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0