tänk om det spöregnar!!

Börjar bli grymt nojig om vädret på vår bröllopsdag.
Tänk om det regnar, dugg klara vi av men inte mer än det!
Var ska vi vara?
Köpa paraplyer till alla gäster låter inte så skoj.
Funderade på att köpa/hyra ett tält, av enklare modell. Men det kostar ca 2000 kr att hyra.  Så det är bara att glömma.
Inomhus blir det trångt, värsta fall får man skjuta alla bord åt sidan och göra det bästa av situationen.

Det är vid såna här tillfällen jag ångrar att vi inte bokade rådhuset, enkel ceremoni. Sen iväg en helg på ett hotell någonstans... bara vi två...

Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Men du...tror du inte att bröllopsgästerna har koll på vädret? Om jag tror att det blir regn så tar jag med mig ett paraply - jätteenkelt! Så slappna av och stressa inte upp dig över saker som du ändå inte kan påverka! :-) Kram!

2009-03-06 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0