zzzzz

Sussade heela dagen.
Fattar inte hur jag lyckades.
Somnade natten till måndagen fort, kom inte ens ihåg när jag stängde av tv:n eller när sambon kröp ner under täcket.
Försov mig, vaknade kl 08.00. Sonen skulle till skolan 08.30, fick ringa skolan och berätta att JAG hade försovit mig, piinsamt...
Gjorde iordning sonen, satt mig en kort stund framför datorn. Diggande till vibrationerna från Sousou o Maher´s låtar. Kora, jag är helt frälst i detta instrument.
Hoppade tillbaka i sängen runt 09.15 snåret. Ställde klockan på 14.30.
Sov hela tiden tills klockan ringde. Vaknade upp, kände mig febrig. Men en dusch fixade problemet.

Hur i helsike klara jag av att sova såå länge??
Mysterium.

Nu sitter jag i alla fall på jobbet. Har typ 6 timmar var... urk...
Ska bjussa sonen på toast fr macdonalds. Då blir han glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0