9 hela dagar kvar..

Nu börjar nedräkningen på allvar :(

Nervöst :)

Har idag kollat upp hyrbil, det finns ETT företag som hyr ut bilar till personer som har haft körkort i mindre än ett år...
Jag är under den kategorin helt klart!!
Kommer hyra en Golf, skönt, det är Golf jag körde med på bilskolan... Nu är jag mer nervös över att köra bil än att gifta mig.. Normalt? NOOPE..

Ska idag kl 18.30 klippa håret, ska även handla hårfärg. Som mina systrar, än är de icke medvetna om det, ska hjälpa mig med på onsdag... Tänkte ljus brunt, alt lite mocha... Inte för mörkt...
Måste boka tid för ögonbryna...

Fan va grejer som måste fixas... wiiieee mooahhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att andas...! :-)

2009-05-28 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0