degiga bullar :(

Hann springa in på OK/Q8 igår för att köpa med mig lite fikabröd till jobbet. Valde så klart Toscabullar :)
Men under fikat kunde vi konstantera att det var alldeles degiga innuti :(
Urk, det var vidrigt, och mitten som brukar vara det godaste på hela bullen, men det var bara kladdig deg.
Detta har hänt mig tidigare på samma butik, trodde det vara bara en miss men nu tror jag inte det längre.

Har nu avklarat sista nattpasset på jobbet, from nästa vecka jobbar jag månbdag - fredag 08.00-16.30.
Så himla skönt, men kommer missa pengar pga inget ob-tillägg eller möjlighet till övertid :(

Men innan jag går på dag ska jobbet åka på konferens, med Birka Paradise. På torsdag bär det av på det stora blå, jag längtar till buffèn. Synd att man inte får dricka vin, längtar ett ett glas. *drömmer mig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0