måste börja ta det lugnt!

Sista dagarna har varit kaos. Sonen har varit dålig, men tur i otur jobbade sambon kväll. Jag kunde med andra ord jobba halvdagar. Men det kan även innebära lite mer stress :(

I torsdag var både jag å sambon hemma, så dumma vi är tog vi en tur till IKEA. För att köpa saker till bröllopet, sonen var även han med. Så det blev en ny sänggavel till honom, en enkel modell i trä. Nu ska vi betsa =)
Och kan tillägga att vi åkte buss hem utan några större problem, japp vi är KNÄPPA..  Jag bar kassorna, sonen tog ribbotten å sambon sängstommen. Perfa

Idag lördag gjorde jag en snabbrunda inne i stan, stressig sådan. Nya skor o underkläder till mig. Två ursnygga piketröjor till mannen.
Från och med nu måste jag dra ner på tempot, kroppen börjar säga emot. Hade ont i magen hela dagen igår, och till o från idag.. :(

Sambon passade på att städa lägenheten. Så himla fint. Puss på dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0