wiiiieeeeeee

tjo.
dagen har gått snabbt förbi
spenderade 3 timmar (??) på nagelsalongen,  en elevhandling av en superduktig Mimmi.
Har bokat 2 nya tider, man måste vara fin inför bröllopet!!
Har hämtat ut min vigselring, tror jag har hittat mina gräddvita skor, vågar jag säga detta utan att skämmas? Skor från Skopunkten, nedsatta till 99 Kr. Som hittat!!

Har även handlat mina första mammabyxor, men fattar inte varför byxorna behöver vara lågskurna... fan måste allt vara så modeinriktat? hittade inga fina tröjor, så jag gick över till BiB avdelningen istället. volia va mycket att välja på jämfört med Mammaavd.

Imorgon åker jag med jobbet på konferens.. ska njuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0