Dålig uppdatering.. beklagar..

Har inte haft till eller ork att uppdatera bloggen med nya inlägg.

Dagarna rullar på fort som attans.

Vi har haft namnceremoni för dottern, sonen har fyllt 10 år.
Med andra ord full rulle, jag är helt slut. Har verkligen kört på för hårt de senaste veckorna, ända sedan dottern föddes.
Måste lugna ner mig, glömmer tom att äta. Idag drack jag O`boy på morgonen (när sonen åt frukost), sen gick jag å la mig. Vaknade då och då för att mata dottern, klockan 14.00 bar det iväg till BVC. Sen handlade jag mat och hämtade ut ett paket. Klockan 19.00 fick jag i mig dagens första måltid. Helt sanslöst. Detta är inte första dagen som detta sker, dagarna före dotterns namnceremoni var det samma visa. Stressen får mig att glömma bort att äta.
Kan inte vara bra för mig eller dottern.

Känner mig kluven, att vara två barnsmor var svårare än jag hade anat, att ta hand om barnen klara jag galant. Men skuldkänslorna över brist på tid till sonen är grym. Vi är vana att alltid kunna göra saker tillsammans, bara så enkelt som att mysa i sängen innan sängdags. Men nu orkar jag inte, jag är antingen för trött eller så behöver dottern ammas. Känner mig splittrad, hjärtat brister nästintill varje dag.

Nu hinner jag inte med mer... Återkommer senare!

Malin: Vi får adda varandra på FB, efternamn? (publicerar dock inte inlägget)
Ida: Vi har redan köpt en barnvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0