Kom igen nu .... ... ..

Snälla bebbe i magen kan du inte börja förbereda dig för att titta ut?


Vi blir ju allt mer och mer nervösa här hemma. Jag för smärtan och mannen för allt bebis skrik (??)
Igår sa han att han inte ville vara med i förlossningsrummet, men det sa jag att han kunde glömma bort. Han ska vara med. Han vill inte se mig ha ont, näh skulle man inte ha tänkt på det lite tidigare?
Sa att han MÅSTE vara med, han får gärna stå vid mitt huvud eller sitta på en stol under nedkomsten. Han behöver, och ska helst inte, så och glo mig rakt i muttan.
Han undrade om min mamma kunde vara med istället. nope... Min mamma är min mamma, maken min är den mannen som gjorde mig gravid!

hmm...

Mannen var bortrest under helgen, mysigt att vara ensam med sonen. Vi shoppade lite och myste mycket!
En spjälsäng finns nu på plats!
Vi tittade på en beg barnvagn, men tyckte hjulen satt lite lösa. Fick sedan reda på att de var ägare nr 2 och vagnen hade varit med på en resa till USA. Då kände jag nej....

Idag ska vi titta på en annan vagn, som jag har lite svårt för, men till mannens förtjusning. Den är billig...

Ska förbereda mig lite inför dagen, tänkte ev åka till skärholmen och sen har jag ett möte på sonens skola.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0