aj aj aj aj

Fick sendrag i vaden under natten.. aj aj aj

Info:Sendrag är en ytterst obehaglig, krampaktig upplevelse som förekommer väldigt ofta.Man får det ofta under foten eller vaden. Detta beror på att muskeln drar ihop sig vid träning, nedkylning eller efter att man har suttit stilla en längre tid.Några andra ställen för sendrag är låren (framsida/baksida), under tungan och mellan tår och fingrar. Detta är lite ovanligare men förekommer olika ofta beroende på person.Ett pålitligt sätt att motverka sendraget är att dra ut muskeln. Som i stretching. Det sägs också att sendrag kan motverkas med hjälp av magnesium. Vätskebrist kan också vara en bidragande faktor.

Hmm, dra ut muskeln, hur fan ont gör inte det da när sendraget är i farten?
Skrek till under natten, fick fram ordet ben så att mannen inte skulle trilla av pinnen. Fy satan va ont det gjorde. Länge sedan jag fick det....


Sen kan jag tillägga (ändå när jag är negativ) att jag har börjat läcka.... Nu pratar jag inte om urinläckage (men det kommer väl det med) utan bröstläckage :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0