Gårdagen

var helt underbar!

K kom förbi runt 19.00, vi brummade iväg i hennes bil till Heron City.
Jag köpte en digitalkamera, sen åt vi Pad Thai med tigerräkor.. Mums.. Så jäkla gott!!
Sen direkt till bion, jag var ju bara tvungen att köpa lite choklad och en läsk. 10 min i kön, ingen höjdare!
Filmen var bra, inte superbra bara bra!
En person i filmen förstörde min koncentration. Irriterande. Det är väl så när man känner nog som dyker upp som statist utan att man är beredd på det. Speciellt om man inte är ett stort fan av denna person...

Kom hem sent, runt halv tolv.
Hann somna till mina jävla skit grannar kom hem... Små skitungar som inte har nyckeln till porten, men skriker till oss grannar att öppna. Glöm det, detta är inte första gången. Jag öppnar inte dörren för någon skriker svärord.
Jobbigaste av allt, de bor på samma våning som oss. Har klagat på dem tidigare men hyresvärden gör inget åt det. Ska ringa igen på måndag. Se om dom har rökt eller pissat i porten igen. Japp äckliga är de.

Kan tillägga att de inte bor här jämt, riktiga hyresgästen har jag aldrig sett (jag har bott här sedan -04), utan dessa snorvalpar sover i lägenheten efter en kväll på stan.

Arggg


Men nu ska jag göra mig redo för en lördag med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0