Löningshelg

Detta innebär fler annonser på blocket.
Kanske hittar vi en vagn denna helg!
Nu är vi nere i två olika modeller, Kronan och Emmaljunga Cross.

Får se vilken det blir!!

Magen växer och sammandragningarna kommer allt oftare!
Snart smäller det tror jag.. Har det på känn....

Men ikväll ska jag o en god tjejkompis äta middag och gå på bio.
Vi ska se flickan som lekte med elden.

Hoppas den är bra. Min mamma och systrar såg den häromdagen, men de glömde ifråga  en person.. :(

Men jag börjar bli van nu, det är väl så, de har sitt och vi har vårt.

Nej, nu ska jag överge datorn o göra mig redo för en härlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Nu känner jag mig bajsdum! Ska bjuda dig på bio någon gång! Och jag hade faktiskt inte glömt dig, jag tänkte fråga dig men SEN glömde jag bort det.

Puss

2009-09-25 @ 22:32:13
URL: http://magicdez.blogg.se/
Postat av: FruFamiljeklöver

Inte är det ditt fel... kram

2009-09-26 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0