segt

Har inte orkat blogga den senaste tiden. Det händer mycket här hemma. Jag blir allt tyngre, allt känns mer å mer jobbigt.
Har begärt extra skolhjälp för sonen, hans utredning gällande skriv och lässvårigheter har kommit tillbaka. Så nu har vi svart på vitt han behöver extra hjälp, se vad skolan kommer att erbjuda han/oss.
Extra klassmöte nästa vecka pga problem. De är 37 barn i klassen, skolan har satt in 2 extra lärare/barnskötare/fritidspersonal som ska hjälpa de andra 2 ordinare. Med andra ord 4 vuxna i klassen. Är det inte bättre att dela upp klassen i två???

Förra helgen var vi på en kryssning, med Galaxy. Vi åkte med mannens kompis och hans familj. Mysigt, men hade varit ännu roligare om männen inte tittade på diverse fotbollsmatcher, vi såg inte röken av dem. Så jag är inte pigg på att åka en gång till... Sen att männen fastade gjorde inte saken bättre...

Vad mer har hänt?

Jag var på personalfest i torsdags, 5 kamp på gröna lund och sedan middag på Tyrolen.
Mysigt, men jobbigt att sitta ner hela tiden, min rygg orkar inte det längre.


Nej nu ska jag slappa, det är lördag. Inga planer. Vi har just tittat klart på en film vi hyrde igår, Män som hatar kvinnor. Väntar spänt på del 2 och 3....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0