Trött jag blir på vissa..

Nu har jag börjat trött på allt och alla.
Graviditeten börjar få mig att blir irriterad över det minsta lilla.
Det är tungt, bebben sparkar våldsamt. Vaknar flera gånger per natt för att kissa, går och lägger mig. Vem vaknar då? Jo, den lilla bebben i magen... Tom nu håller h*n på att sparka, eller h*n hickar... Vill bara bli lämnad ifred. Det är fredag, sonen sover på soffan och mannen sover framför tv i sängen. Bara jag uppe.. Inte undra på att jag känner mig ensam. Vill så jätte jätte gärna bli bortskämd. En god middag eller ett fotbad. För att få det måste jag väl drämma till mannen med en stekpanna.    :)

Nej usch, skönt att det är FREDAG!!



En frågeställning som jag har stött på FL idag är som följande:


Jag börjar borra hemma, en fredagskväll runt kl 20.00. Efter en mycket kort stund ringer grannen på. En mamma som förklarar att hennes barn har öroninflammation och har just somnat. Men nu vaknat upp bryskt pga jag borrar. Mamma frågar om jag kan fortsätta att borra imorgon istället. Vad gör jag??


Vad tror ni om mig??
Skulle jag det??



l
l
l
l
V





l
l
l
l
V










Hade jag ett eller några enstaka hål till att borra, så skulle jag fortsätta. Men förklara då detta för mamman, att det inte kommer låta så mycket längre till..
Men hade jag just börjat och det är ett större projekt, hade jag nog väntat. Men samtidigt, varför skulle man sätta igång ett stort projekt på kvällen?

Min fundering till frågeställningen är kommer mamman klaga om jag börjar borra runt 09.00 snåret?
Hmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0