trött

Sonen har varit krasslig de senaste dagarna, så vi har varit hemma igår och idag. Men imorgon är det skola igen, och jobb för den delen.
Sonen var hemma hos sin mormor o co under helgen, jag kan inte ens minnas vad jag gjorde. Så trött är jag nu, kan säga med handen på hjärtat att det har faktiskt varit bra tajmat av sonen och bli sjuk. Jag behövde vila upp mig. Sen är sonen så pass stor att jag kan vila mig någon timme då och då under dagen, utan att bryr sig. Han är väl mer glad åt det, för då slipper han höra mitt tjat.
Men imorgon börjar verkligheten igen, om han inte får feber under natten, vilket jag tvivlar starkt på!

Jag går snart in i v 34 i gravditeten, dvs 33 fulla veckor..
Snart ploppar h*n ut, nervöst. Är lite (ganska) orolig över förlossningen, jag och mannen har två olika tänkesätt och synsätt gällande detta. Och inte minst men sist även olika erfarenheter, jag har upplevt en förlossningen och det har inte han.
Usch, nu hör jag sonen hosta från sitt rum. Tar tillbaka allt, vill till jobbet imorgon, roligt att prata med några vuxna... Peppar peppar ta i trä...

Ska väl passa på själv att sova, behöver det. Har fått mörka ringar under ögonen även om jag har sovit mer än tillräckligt under dessa senaste dagarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0