ge upp

fortfarande sjuk, natten var vansinnig.
Nu sitter jag och väntar på att sthlms hem ska komma och fixa min duschstång.

Vi bokade en lägenhet igår, en intresseanmälan rättare sagt, vi är nr 12 men OM vi får den kommer det innebär 3 dubbla hyror (om man inte hyr ut en av lägenheterna i andra hand via bostadsbolaget), vi får snabbrenovera hallen och måla lite i sovrummet. Lägenheten som vi är intresserade av är i närheten av Älvsjö, 4a på 90-någonting kvadrat. Uteplats. Ev kommande bostadsrätt...
badrum + sep wc, hur  skönt som helst..

Men tar vi den, om vi blir tillfrågade, förlorar vi vår kötid på 10 år... Jag har stått i kön i 10 jävla år, och sen får man då dålig placeringen ändå... blää

Nää, nu ska jag lägga mig brevid min sessa och försöka vila lite

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0