Nytt hem?!

Vi var idag och tittade på en lägenhet. Ganska nära där vi bor idag, men denna var en fyra med två uteplatser..
Helt ok, lite sliten lägenhet med det går ju att ordna med nya tapeter eller målarfärg =) Säger jag som är urdålig på sådant...

Tjuvkollade vår köplacering, vi är nu nr 5. Vi började som nr 12 för en vecka sedan, imorgon kl 11.30 så får vi reda på lite mer exakt hur det ligger till.

På ett sätt vill jag inte flytta, det är jobbigt och jag förlorar min 10åriga köplats, bittersweet.
Men samtidigt måste (önskar) vi större, vi är ju nu 4 personer på 65 kvm (3 rum o kök).
Men 10 år i kö för att få en fyra i ett halvbra område, hade hellre flyttat lite närmare stan. Men men... Beslutångest, så jag har nog övertalat mig själv att let it go. Släpp taget, bli lite wild n crazy

Jaja.. spännande blir det :)
Men ser inte framemot dubbla hyror i ca 3 månader... Om nu inte vi kan hyra ut vår nuvarande lägenhet i andra hand.

Nu står sonen brevid mig och kallar mig för slow folk... Så det är väl bara att överge datan och göra vad han vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0