Fixar och piffar barnrum :)

Idag kom syrran över, vi tog en sväng till Farsta C. Det blev kinamat och lite shopping på Åhlens. Hittade en superläcker neon rosa taklampa till dottern. Då kom jag verkligen igång... Släpade med syrran och dottern till IKEA, jaja syrran följde glatt med och dottern bara hängde på :)
Vi tog en sväng om, mitt i allt ringde sonen. Han är på kollo, och de ringer hem typ varje 2-3 dag. Konstigt, lite förmycket i min sak. Låt barnen vara utan sina föräldrar... Prata med oss kan de göra resten av året :=) Saknar ju sonen, men stressen här hemma har gått ner ett par hak!!

När vi kom hem från allt rännande, så fick jag ytterligare ett ryck. Få upp gardinstången i dotterns rum. Så nu har hennes rum blivit mer flickaktigt. Rosa taklampa, fjärilsgardiner. Åhh... Nu ska vi bara rensa bort allt annat skit därinne. Har blivit ett litet lägg-allt-vi-ska-ordna-skruva-hänga-spara-saker-rum. Men nu ska det bli ändring på det :)

Ska försöka få upp gardinstången i sonens rum imorgon, om dottern tillåter det. Hon har blivit livrädd, jag menar livrädd, för höga ljud. Hon blir stel som en pinne och bara skriker när det kommer plötsliga höga ljud...

Nu ska jag stänga av tvn och datorn för att säga hej till min underbara säng...

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack för idag, det var riktigt mysigt! <3

2010-08-04 @ 23:49:24
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0