Great!

Vi har snart betalat hela Gambia resan... Känns skönt. Ska försöka dra med mig mannen och barnen på lördag och göra pass till oss. Jag hoppa in extra på jobbet på söndag. Känns helt ok! Sitter o funderar på vart jag kan ha lagt min namnskylt.. oppss..

Trött i huvudet. Sonen och hans kompis har fortsatt sova över hos varandra, varannan dag... Men idag är det stopp. De höll på att prata, bus och spraya ihjäl småkryp till klockan var över 03.00..  Dottern sover nu, lugnt o skönt.

Ramadan har startat, så igår fick jag in en beställning på pannkakor av mannen. Han som typ aldrig äter det. Men jag började genast, älskar att laga pannkakor. Så lugnande.. Gjorde först en dubbelsats. Men sen kom sonen och hans kompis förbi, så det blev till att göra en ny omgång. Denna gång gjorde jag med kokosmjölk! Mums!!

Näp, nu dag och nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0