Vad händer??!

I söndags kom sonen hem. Han gick ut med sina kompisar på direkten. Han hann bara hem, dumpade av väskorna och ut....  Han kom senare förbi med en kompis, de spelade lite ps3. Sen bad sonen om lov för att sova över hos sin kompis. Ok, tänkte jag... Har ju saknat honom, men men... På måndagen kom han och kompisen över runt 13, då åkte vi alla iväg till Skärholmens centrum. Hann bara hem, sen hade killarna bestämt sig för att sova över hos oss. OK, visst... Och vad händer idag? Jo, nu är sonen hos kompisen... Han ska sova över där.. Han har varit hemma i sthlm i 3 nätter men jag har ännu inte hunnit mysa med honom.. Hade tänkt köpa lite god mat, hyra en film och bara relaxa..Men men, nu får gamla mamma tänka om....

Ena dagen är barnen små och nästa börjar de bryta sig loss...
Tur har jag dottern kvar, hon lämnar mig inte.. Vare sig jag går ut till köket eller toaletten... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0