Blir gråhårig

Har inte orkat bloggat, men sen är det ingen som fortfarande läser den

Min kära underbara son har de senaste veckorna gjort mig gråhårig. Bråk hit, bråk hit. Ska ha en sak ena sekunden och sedan en annan den nästa. Pallar inte...
Trodde han var den värsta i hela universum tills idag! Vi bor ju på nedrebotten nu, tjejerna som bor i huset står oftas utanför vår uteplats och ropar MAMMA MAMMA PAPPA PAPPA. Men idag, hmm.. Ska försöka förklara lite bättre. Det finns två tjejgäng på våra granngårdar. Tjejerna är mellan 4-10 år. Och det är intriger utan dess like. Men idag, oj oj. Nu är det tjejbråk på högnivå. MAMMA MAMMA, de tog bla bla bla, de gör si, de gör så, MAMMA... Herregud. Är det det jag har att vänta mig när dottern blir stor? Ångrar mig... rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0