flytt flytt flytt är det enda som rör sig i mitt huvud :)

Det handlar om vår nya lägenhet och kommande flytten hela tiden. Som ett ekorrhjul jag tänker o tänker.. Donar och svär med jämna mellanrum. Svårt att ordna vissa saker när man har dottern hängandes på en.


Finns i lägenheten nu, mobilladdare, toalettpapper, toaletthandduk, hushållspapper, penna, papper... Basic. Sen har halva köket kommit på plats :) Det märket vi igår när mannen skulle göra iordning sin lunchlåda. De hade redan flyttat ut :)

Detta har jag gjort idag.

Ringt Comhem, telefoni/bredband/tv.
Ringt TryggHansa
Betalat Adressändringen
Ringt Fortum och E-On.

Vad är det mer som ska fixas?
Idag hade jag tänkt organisera alla papper som ligger lite här och där.
Sen var det tänkt att jag och syrran skulle rensa lite i garderober imorgon, men hon fick förhinder. Så de måste fixas snart, men svårt att göra det när man är ensam med dottern. Snabbare och roligare om man är två!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0