Förskola del 4

Nu är dottern ett officellt dagisbarn :(

Hon var sjuk måndag-onsdag.
Nu är hon på dagis och grinade inte när jag gick.. Kan bero på att de var ute och hon hade full koncentration på alla andra barnen. Men att hon sitter i en vagn nu känns inte bra. Kan man inte göra något alls med de små? När jag lämnade henne satt redan två barn i vagnen. Då hade de just kommit ut :(

Kanske borde kolla upp ett nytt dagis, men jag har verkligen fastnat för personalen och dagiset... Men samtidigt tycker jag inte att ettåringar ska gå på samma avdelning som fyraåringar. De stora får anpassa sig till de små, personalen får lite ångest över detta och sätter igång projekt för dem. Men då står de små som också vill vara med. Pest eller kolera.
Igår och idag är det tiderna 9-15 som gäller.
På måndag är det MIN första arbetsdag efter 1½ års mammaledighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0