Idag...

får vi reda på om sonen har en diagnos och vilken isf.
Har ont i magen, pirrig och orolig.
Mest orolig för att de säger han är inget bokstavsbarn.. Min värld kommer rasa. För jag orkar inte mera. Han tar all min energi. Vilket barn självklart ska göra, men det blir bara lite för mycket.
I helgen blir jag gräsänka med två ankungar :) Mys ska det bli, funderar på att åka till Heron City och göra något roligt. Leklandet eller spelhallen... Måste passa båda, vilket är typ omöjligt. Men värt ett försök. Eller om vi åker imorgon som en dagsaktivitet.
Gubben åker till sin vän ikväll, kommer tillbaka på söndag. Vilket påminner mig om att jag och bästa K måste åka iväg på en spa helg!! Titt för tatt!! Eller ?? hihi

Måste passa på att maila lite innan jag beger mig till Skärholmen.. Nervös... Nervös.. Sa jag nervös? piirrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0