jag = surkärring no 1

Usch, vad har hänt med mig??
Är så sur och tvär hela tiden.
Vill ju inte.
Vill vara glad.

Men till mit försvar så är det mycket som ligger på mina axlar just nu.
Har ett beslut gällande jobb som måste tas per omgående
Sen är det tungt hemma, vi håller alla på att rota in oss i våra nya rutiner. Jobb, skola, dagis och hem. Det är inte så lätt som jag trodde.

Sen längtar jag såå efter värmen. Följer ju en blogg som handlar om en familj som är i Gambia just nu, det gör inte saken lättare. Idag såg jag bilder från en restaurang där vi också har varit på under vår vistelse i the gambia <3

Nej, nu försvann sonen in på hans rum så dottern är bara min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0