Blir gråhårig

Att ha en son på 11 år är fasiken inte lätt.
Blir ju alldeles gråhårig.
Sen har hans fader inte hört av sig sedan annandag jul, det gör ju inte sonens humör bättre.

Borde finnas ett magiskt piller som får hormonerna att sluta hoppa.

Näst nästa vecka är det sista utredningstillfället för honom på BUP. Han har genomgår en utredning för att se vad han lider av, japp någon bostavskombination är det. Börjar mer å mer luta åt autism.
Men jag är inte kurator eller psykolog så det får BUP berätta för mig om ett par veckor.
Hoppas på piller, så elakt det låter, men om man inte lever mitt i det går det inte att förstå.

Vet ni att min son, som är 11 år, vill inte eller rättare sagt vågar inte gå och in på mcdonalds att köpa mat själv? Han är så orolig, över att pengarna ska räcka, säger han fel eller blir han lurad.

<3 Min lilla pöjk. Min undebara jobbiga pöjk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0