Dagis

Idag besökte dottern och jag hennes nya dagis. En kort tur bara, fick lite grund information. Verkar vara ett helt OK dagis, enda negativa är öppetiderna. 07-17, som det är idag. Men som en fröken sa, att vi har öppet efter era behov. Men blir man poppis om man begär längre öppetider? Kan inte tänka mig det, men det kommer inte gå ihop varje dag.

I mitt huvud rörs det bara barnvagnar.

Nu är jag helt inne på Brio Spin eller Brio Race, 2011 modell!
Klämde och kände på en Brio Spin och Brio Race idag. Babyland i Bromma är den enda affären som har fått in modellen nu, tror jag i a f. Ringt runt som en dåre, dels för att hitta en Brio Spin red/tomato -10 eller rosa -11.
2010 års modell kostar 1995 kronor, om man får tag på en som är på rea. Brio Spin -11 kommer kosta ca 2900 kronor.
LT
Kan meddela att jag körde HELT fel när jag åkte till Babyland i Bromma. Åkte och snurrade vid Bromma Blocks, Willys, Max osv. Tills jag kom på att jag hade åkt för långt, skulle mot Solna typ. Kom fram efter ett tag...

Men det var det värt :=)

Kommentarer
Postat av: petra

jag är också en sådan barnvagns-nörd ;)

jag bara älskar det! har väntat på nästa brio-katalog varje säsong sedan jag var liten.



2011-01-13 @ 19:47:00
URL: http://livetmedeije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0