Kan inte sova

De sista två veckorn har jag haft problem att sova. Kan bara inte, hur trött som helst. Men hjärnan vill bara inte släppa allt. Ligger och tänker på ingenting.
Jag motarbetar mig själv också antar jag, sitter och kolla på tradera och blocket efter vinterkläder till dottern.
Helt knäppt, men hon behöver mer nu, eftersom dagis kommer vara ute mer än vad vi är nu.
Har kollat overaller från Everest, Didriksons, hesta mm
Märken jag absolut inte hade råd när sonen var liten. Då köpte jag billiga h&m overaller, mössor och vantar.
Men nu när ekonomin är bättre, man lever inte på lägsta mammapenningsnivån. Man är ju också två :)

Men något som MÅSTE inhandlas är fodrad galon, eller liknande. Det är ju guld värd under våren.
Även om den tar en evighet att torkas, gummi å fleece... blää. men bra att ha!

Varför ger jag inte upp? Måste sova. Barnvagnar och kläder.. Varför räkna får när man kan räkna upp dessa grejer istället?

Och när blev jag en sådan blödig mamma?



Sen vill jag kröna mig till

THE BITCH OF 2011


(beach 2011 går ju fett bort, som man måste ha en annan sak att leva upp till, eller?? hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0