Längtar till i morgon och på fredag

I morgon ska jag träffa en barndomsvän, min äldsta vän... Vi ska väl snurra runt i Skhlm.
På fredag smäller det, jag och bästa K ska till Friday`s och äta gott. OCH dricka gott :) Strawberry Daiquiri står på måste inta listan!!

har bestämt mig ska tvätta rent dotterns vagn och sälja. Ska sedan köpa en ny vagn. Men vilken vet jag inte :(

Kronan Sulky
+ skitsnygg
+Helt liggläge
-Tippar tydligen väldigt lätt
-Finns inte att få tag på i secondhand

Teutionia Timmy
+Snygg design
+Robust
+Helt liggläge
-Utgår ut sortimentet.

Emmaljunga Scooter
+Emmaljunga
-Klumpig
-ej helt liggläge?

Brio Race
+Brio
- Ej helt liggläge?

Brio Spin

+Spinhjul
+Brio
-Småhjul (spinhjulen, svårt under vinter/snö)
-Ej helt liggläge?





Kommentarer
Postat av: Denise

Jag röstar på Teutionia Timmy!

(Glöm inte hitta in på frokennystan.blogg.se)



Älskar dig <3

2011-01-06 @ 16:37:48
URL: http://magicdez.blogg.se/
Postat av: petra

tack för din kommentar hos mig :)

jag tycker att man borde kunna välja om man vill ha svart eller vitt chassi. det vita är rätt snyggt faktiskt! men en vän sa att den vita färgen lätt skavs bort om man slår i :/

hoppas du hittar en vagn du blir nöjd med!

2011-01-12 @ 10:33:48
URL: http://livetmedeije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0