återuppståndelse

Ramla inte baklänges, am back! Bitterfittan som jag också kallas för, till o från dock :=)

Oktober är en hetsig månad, värre är dock november.
Mina föräldrar, syskon och barn fyller år..  pank pank.
men rik på kärlek är jag.
Dottern fyller 2 och sonen 12 år. Tiden bara flyger iväg.
Dotterns mun går i ett, mamma kom, mamma koooommmm. hör man henne ropa jämt o ständigt. en bossig liten skitis <3

På diet har jag också gått på, eller går på. Slanka, svenska versionen av Cambridge. Lyckats gått ner 14%. Inte dåligt... Började på renkur den 8 augusti, körde rent i cirka 50 dagar, sedan dess har jag ätit ett mål per dag. Nyttig mat. Visst slinke det ner lite ris då o då, men inte i samma mängder som förut,. Typ en liiten tallrik. assiett typ.

Nu värker magen, åt några skedar ris från grabbens överblivna mat, och det tyckte inte magen om idag. Druckit vatten, se om det lugnar ner sig..

Ska hädanefter försökta skriva några inlägg per vecka. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0